سلکتور سوییچ دار دوطرفه 1-0-2 کوینو NS22-K3-1A01A

NS22-K3-1A01A

به دلیل وجود نوسان قیمتی و یا ناموجود شدن لحظه ای این قطعه امکان ارائه قیمت بر روی سایت وجود ندارد ، لطفا جهت دریافت قیمت با واحد فروش ( شماره های 09104646576 - 02536613444 - 02536615444 ) تماس بگیرید

استعلام بگیرید
سلکتور سوییچ دار دوطرفه 1-0-2 کوینو NS22-K3-1A01A

پوش باتن:پوش باتن دوبل چراغدار 220 ولت کوینو NS22-DM-L2AL1A1B - فروشگاه اتوماسیون 24 www.automation24.ir

یک پوش باتن، یک مکانیسم سوئیچ معمولی برای کنترل برخی فعالیت های سیستم می باشد. کلیدهای فشاری که از مدل های مختلف و با شکل ها و مکانیزم متفاوت به وفور در بازار می توان یافت. پوش باتن ها در واقع در صورتی که توسط اپراتور فشار داده شود یک عملکرد را از خود نمایان می­ سازد. پوش باتن ها می ­توانند بصورت لحظه ای بوده، یعنی به محض اینکه آن را فشار دهیم عمل کرده و اگر دست از روی آن برداریم به حالت اول خود برگردد و یا می­ تواند به این صورت عمل کند که با فشار دادن آن عمل کرده و در همان موقعیت باقی بماند و با فشرده شدن مجدد به حالت اول خود برگردد.

پوش باتن ها از نظر رنگ:

پوش باتن ها همچنین در رنگهای مختلف نیز ساخته می­ شود که هر کدام از این رنگ­ها نمایانگر یک نوع عملکرد  می­ باشد. مثلاً رنگ قرمز برای استپ کردن سیستم و رنگ سبز برای استارت و یا راه اندازی ماشین مورد استفاده قرار می گیرند .این قابلیت باعث می­شود که اپراتور در هنگام کار با این کلیدها دچار اشتباه نشود.

همچنین یک سری از پوش باتن­ ها به رنگ قرمز دارای سر بزرگتر از حالت معمول سایر پوش باتن ها می باشند که در صنعت به آنها کلیدهای قارچی گفته میشود و به عنوان شاسی اضطراری در سیستم مورد استفاده قرار می­ گیرند. که این نوع از پوش باتن های قارچی به دو صورت کلید دار و ساده برای استفاده در مکان های مختلف طراحی گردیده است . پوش باتن ها بسته به محدودیت های سیستم ازجنس پلاستیک و یا فلزی که دارای قابلیت ساده و یا ضد آب در بازار موجود می­ باشد.

از نظر وضعیت عملکرد:

بعضی از پوش باتن­ ها برای اینکه وضعیت خود را برای اپراتور نشان دهند بر روی آنها چراغ نیز تعبیه شده است که در صورت روشن شدن چراغ اپراتور متوجه میشود که این کلید عمل کرده است.

مواردی که باید در هنگام خرید پوش باتن­ ها در نظر گرفت:

  1. نوع پوش باتن(مثلاً استارت و یا استپ)
  2. نوع عملکرد(مثلاً لحظه ای یا دائم)
  3. ترکیب کنتاکت­ها(1NO+1NC)
  4. قطر محل نصب پوش باتن بر روی تابلو
  5. ولتاژ چراغ در صورت چراغ دار بودن پوش باتن
  6. قابلیت تعویض کنتاکت­ها
  7. جریان قابل تحمل کنتاکت­ها
  8. تعداد دفعات قطع و وصل مجاز

مدلهای پوش باتن - فروشگاه اتوماسیون 24 www.automation24.ir

 

 


ابعاد سلکتور سوییچ دار دوطرفه 1-0-2 کوینو NS22-K3-1A01A

 

ابعاد سلکتور سوییچ دار دوطرفه 1-0-2 کوینو NS22-K3-1A01A - فروشگاه اتوماسیون 24

برای اطلاعات بیشتر می توانید این محصول را در سایت اختصاصی آن مشاهده نمایید.

مشخصات فنی سلکتور سوییچ دار دوطرفه 1-0-2 کوینو NS22-K3-1A01A

مشخصات
عمومی
شرکت سازنده کوینو
کشور سازنده کره جنوبی
کد تجاری محصول NS22-K3-1A01A
پوش باتن
نوع قطعه سوئیچ فرمان دوطرفه
قطر محل نصب 22mm
تنظیمات کنتاکت پوش باتن 2NO
مرور كردن فروشگاه ما بسيار آسان است شما مي توانيد به راحتي با استفاده از شاخه هاي موجود در سمت راست محصولات موجود در فروشگاه را مرور كنيد و بعد از انتخاب محصول مورد نظر فقط با يك كليك آن را به سبد خريد خود اضافه كنيد . در پايان بعد از تمام شدن خريد مي توانيد به سبد خريد خود رجوع كرده و محصولات موجود در آنجا را مرور كنيد. سپس هر تغيير لازمي را در سبد خريد خود اعمال كرده و سرانجام به مرحله پرداخت نهايي رجوع كنيد تا مراحل خريد شما از فروشگاه الكترونيكي ما به پايان برسد.

با تشكر از انتخابتان مديريت فروشگاه
مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×