سوپر تایمر دیجیتال (سری N) شیوا امواج 14JN3

DTJN-8M

به دلیل وجود نوسان قیمتی و یا ناموجود شدن لحظه ای این قطعه امکان ارائه قیمت بر روی سایت وجود ندارد ، لطفا جهت دریافت قیمت با واحد فروش ( شماره های 09104646576 - 02536613444 - 02536615444 ) تماس بگیرید

استعلام بگیرید
سوپر تایمر دیجیتال (سری N) شیوا امواج 14JN3

سوپر تایمر دیجیتال شیوا امواج سری N کد 14JN3 :

سوپر تایمر دیجیتال سری N شیوا امواج ، تایمری با کارایی فوق العاد و قابل استفاده در رنج وسیعی از محدوده زمانی ( از 0.1 ثانیه تا 999 ساعت ) می باشد.همچنین این تایمر در مد فلاشر خود چهار حالت کاری بر مبنا دهم ثانیه ، ثانیه ، دقیقه و ساعت را دارا می باشد .سوپر تایمر دیجیتال شیوا امواج سری N  که از ترمینال Start تغذیه می کند را می توان بصورت تایمر تاخیر در وصل مورد استفاده قرار داد.

 

ویژگی های سوپر تایمر دیجیتال شیوا امواج سری N کد 14JN3

  • سیستمی با دقت بالا 0.1 ثانیه
  • دارای نمایشگر
    1. سگمنت بزرگ: زمان
    2. سگمنت کوچک : حالت کاری
    3. REL  : LED
  • دارای 8 حالت کاری متفاوت
    • تایمر
      • دهم ثانیه
      • ثانیه
      • دقیقه
      • ساعت
    • فلاشر
      • دهم ثانیه
      • ثانیه
      • دقیقه
      • ساعت
  • تعیین وضعیت رله ( قطع یا وصل ) در شروع زمان گیری

 

مشخصات سوپر تایمر دیجیتال شیوا امواج سری N کد 14JN3 :

  • ولتاژ تغذیه : بین 180 الی 255 ولت AC (از 50 الی 60 هرتز)
  • كارایی در :
    1. دما : بین 20- الی 65+ درجه سانتی گراد
    2. رطوبت : 70 درصد
  • خروجی : رله 5 آمپر

تایمر:

تایمر یک قطعه کنترلی می باشد که یک سیگنال ورودی دریافت نموده و پس از گذشتن یک زمان تاخیر(که از پیش تعیین شده است) یک سیگنال خروجی ارائه می دهد. از تایمر در فرآیندهای متنوعی در ماشین ها و نیز خطوط تولید استفاده می شود.

یک تایمر یک نوع خاص از ساعت است که برای اندازه گیری دوره های زمانی مختلف به کار می رود. از نظر عمکلردی تایمرها را می توان به دو دسته تقسیم کرد. دسته ی اول تایمرها آنهایی هستند که شمارش واحدهای زمانی آنها از صفر شروع می شود و به سمت عدد بزرگتر می رود که به این تایمرها اصطلاحاً stopwatch  گفته می­شود. دسته دوم آنهایی هستد که از یک نقطه مشخص زمانی به سمت صفر شمارش می کنند.

عملکرد تایمر بدین صورت است که پس از اتصال ولتاژ تغذیه دستگاه می­تواند خروجی را با تاخیر های زمانی معینی یا حتی بلافاصله قطع و وصل نماید. امروزه به جهت اهمیت صرفه جویی و بهینه سازی مصرف انرژی استفاده از تایمر اهمیت دوچندان یافته است.

 اگر بخواهیم از دید صنعتی این وسیله را تعریف کنیم تایمرها یا رله های زمانی یکی از وسایل فرمان دهنده مدارهای کنترل اتوماتیک هستند که همچون رله های کنترلی وظیفه کنترل مدار را برای مدت زمان معینی برعهده دارند، با این تفاوت که رله های کنترلی بر کمیت های الکتریکی نظارت می کنند، اما رله های زمانی یا همان تایمرها، وظیفه زمان سنجی و ایجاد تقدم و تاخر را برعهده دارند. یکی دیگر از تفاوت­های رله های زمانی یا رله­ های کنترلی این است که رله های کنترلی نمودار هایی پیوسته دارند اما تایمرها نمودار هایی گسسته دارند. 

شناخت و استفاده­ ی به جا از تایمرها می­تواند در پروسه های صنعتی بسیار مهم باشد. در صورت انتخاب به جااز یک تایمر، علاوه بر پیاده سازی مدارها، سرعت مونتاژ تابلو زیاد شده، قطعات و هزینه کم و مدار ساده و ایمن می­گردد به عنوان مثال در طراحی تابلو ستاره-مثلث، پیش از این از تایمر تاخیر در وصل معمولی در کنار چند کنتاکت کمکی و مداری نسبتاً پیچیده استفاده می ­شد. اما امروزه با تایمرهای ستاره-مثلث، تابلویی بسیار ساده تر و با سیم کشی کمتر، امن ترو بدون نیاز به کنتاکت های کمکی امکان پذیر می باشد. 

تایمر آتونیکس - فروشگاه اتوماسیون 24 - www.automation24.irمواردی که در خرید تایم باید دانست:

  1. محل استفاده­ ی آن
  2. ولتاژ تغذیه
  3. جریان مجاز کنتاکت خروجی آن
  4. مدهای کاری
  5. چگونگی نصب آن
  6. ابعاد آن
  7. محدوده رنج زمانی
برای اطلاعات بیشتر می توانید این محصول را در سایت اختصاصی آن مشاهده نمایید.

مشخصات فنی سوپر تایمر دیجیتال (سری N) شیوا امواج 14JN3

مشخصات
عمومی
شرکت سازنده شيوا امواج
کشور سازنده ایران
کد تجاری محصول 14JN3
تایمر
نوع قطعه سوپر تایمر دیجیتال
نحوه اتصال ترمینال پیچی
ولتاژ تغذیه 180-250V AC
مرور كردن فروشگاه ما بسيار آسان است شما مي توانيد به راحتي با استفاده از شاخه هاي موجود در سمت راست محصولات موجود در فروشگاه را مرور كنيد و بعد از انتخاب محصول مورد نظر فقط با يك كليك آن را به سبد خريد خود اضافه كنيد . در پايان بعد از تمام شدن خريد مي توانيد به سبد خريد خود رجوع كرده و محصولات موجود در آنجا را مرور كنيد. سپس هر تغيير لازمي را در سبد خريد خود اعمال كرده و سرانجام به مرحله پرداخت نهايي رجوع كنيد تا مراحل خريد شما از فروشگاه الكترونيكي ما به پايان برسد.

با تشكر از انتخابتان مديريت فروشگاه
مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×